اغوش

اغوش
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

آغوشت را برویم بازکن‎
تن خسته ام را نوازش
درگوشم ازعشق بخوان‎
وقتی میگویی دوستت دارم به چشمانم خیره شو‎
من پاسخ هردوستت دارم را با بوسه ای پاسخ خواهم داد ‎
بگو دوستت دارم ‎
میخواهم بوسه بارانت کنم‎


 


لحظه هایم را دونیــــــــــــــــم می کنــــــــــــم

نیمی از آن تــــــــــــــــــو
و نیم دیگر با خیــــــــــال تـــــــــــــو

من باشم و تــــــــــــــــــــــو
 


سه چیز را با احتیاط بردار:
قدم،قلم،قسم!

سه چیز را پاک نگهدار:
جسم،لباس،خیال !

از سه چیز کار بگیر:
عقل،همت،صبر!

از سه چیزخود را نگهدار:

افسوس، فریاد، نفرین کردن!


سه چیز را آلوده نکن:

قلب،زبان،چشم!


اما سه چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش نکن:

 

خدا،مرگ و دوست خوب...



ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات